Helpdesk

Bestaande Klant

Neem contact op met ons indien u nog niet beschikt over login & wachtwoord

Buiten de kantooruren kan u mits een SLA overeenkomst steeds mailen naar permanentie@effix.be.

TICKET AANMAKEN


Nieuwe Klant

Via onze telefonische helpdesk staan wij ter beschikking voor onze klanten. Het is namelijk belangrijk dat u op uw partner kan rekenen in tijden van nood.

Wij bieden u daarom een helpdesk aan die telefonisch bereikbaar is via +32 56 98 00 11 en en per mail op helpdesk@effix.be.

Dit elke werkdag van 8u30 tot 17u.

Teamviewer

Remote support
Via onze remote support kunnen wij uw computer overnemen vanop afstand. Zo kunnen we meekijken op uw scherm, maar dan vanuit onze kantoren.

Werking:

  • U neemt telefonisch contact op met de helpdesk via het nummer +32 56 98 00 11
  • Een medewerker vraagt u om onderstaand programma te openen

  • teamviewer_windows teamviewer_mac

  • Een medewerker helpt u vervolgens verder om verbinding te maken
  • Klik hier indien bovenstaande link naar teamviewer niet werkt.

 

 

EFFIX neemt Infra Business RIS over

Door de overname van de hosting diensten (Infra Business) van RIS kunnen KMO’s nu bij ons terecht voor een totaalpakket aan ICT-diensten, van domeinregistratie, hosting en Cloud, tot complete (multisite-)netwerkstructuren.
Lees meer